Naar Spanje - Reisverslag uit Pals, Spanje van PCdB - WaarBenJij.nu Naar Spanje - Reisverslag uit Pals, Spanje van PCdB - WaarBenJij.nu

Naar Spanje

Door: PdB

18 Juli 2015 | Spanje, Pals

Vrijdag was het wakker worden, ontbijten, opruimen en caravan aankoppelen. We vertrokken om 11 uur naar Pals (Spanje).
Rond een uur of half 2 kwamen we aan in Pals. Het was nog niet erg druk op de camping en konden een mooi plekje voor de komende 2 weken uitzoeken. Een plekje recht tegenover het plekje van 2 jaar geleden. Een plek waar we voldoende schaduw hebben en waar Jelmar 's morgens niet door de zin uit de tent wordt gebrand.
Caravan waterpas, grondzeil, luifel vast en tentje van Jelmar opzetten. Na een drankje lagen we km 4 uur je het zwembad.
's Avonds hebben we in het restaurant van de camping gegeten. Terwijl we daar zaten te eten kwam ineens Jaap Boor bij ons aan tafel zitten. 's Avonds zijn we nog een borrel bij Jaap en Tilly wezen drinken.
Na een warme nacht hebben we zaterdagochtend rustig ontbeten. Daarna heeft Jelmar meegedaan met het voetbaltoernooi.
Na wat boodschappen zijn lekker gezwommen in zee. Heerlijk verfrissend water.
Het is hier lekker warm, en gelukkig stak er in de avond een licht briesje op. Hopelijk vannacht iets koeler.